Translate

sábado, 12 de marzo de 2016

400.000 visitas

Hoy he conseguido la visita CUATROCIENTOS MIL, que por cierto ha sido de mi amigo de Sant Joan Despí, Josep Oliach. Enhorabona Josep!!!! Y gracias a los miles de amigos y público en general que ha visitado mi Blog. El 16 de febrero de 2008 inicié mi singladura por el mundo de los Blogs y durante estos ocho años he podido compartir mi gran afición por la cerveza y el coleccionismo de artículos relacionados con esta fantástica bebida. Espero poder seguir muchos años más y GRACIAS A TODOS POR SEGUIRME!!!! Solo hay una cosa que hecho en falta, más comentarios de vosotros y más sugerencias e informaciones. A ver si os animáis...

1 comentario:

Josep dijo...

Moltes gràcies pel teu blog, des de que el vaig descobrir, la meva afició pel col.leccionisme cerveser va anar en augment, la teva informació sempre a sigut molt valuosa, també el fet d´anar ampliant de forma constant la meva col.lecció de taps corona de cervesa, a la vegada que augmentava el nombre de visites al teu blog; però el millor de tot, ja no solsament va ser descobrir el teu blog, sinó el més important guanyar un molt bon amic.
Que per molts anys continuïs informan en el teu blog, a tota la comunitat de persones interesades en el món cerveser, i que d´aquestes 400.000 visites, es converteixin en un milió.

Salut i birra, amic meu.

Josep